Dizi Önerisi | Big Little Lies


Harika bir diziden bahsedeceğim bugün sizlere. Reese Witherspoon, Nicole Kidman, Shailene Woodley, Alexander Skarsgård, Zoe Kravitz gibi isimleri bir arada gördüğümüz, görsel olarak muhteşem bir mini dizi. Ben de sizlere bunu bol fotoğrafla anlatacağım.

Ama ilk önce, dizinin açılış sahnesini izleyelim ve şarkının güzelliğinden, manzaradan sarhoş olalım, sonra yazıya geçeriz. 



Şarkının ismini merak ederseniz; Michael Kiwanuka - Cold Little Heart.



Dizi  gizemli bir olayla başlıyor. 


Aslında bu büyük bir olay olsa da, sebebini anlayamadığımız büyüklü küçüklü bir çok olay daha oluyor dizide. 


Ve bir an önce olaylar açığa çıksın da bitsin diye izlemiyorsunuz sadece. 


Bunları merak etmekle birlikte, dizi kendini izlettiriyor size. 


Görsellerin harika olduğundan bahsetmiştim. Çekildiği mekanlar, evler ve oyuncular. Her şey harika görünüyor. Bize anlatılmak istenen de bu mükemmelliğin ardındaki gerçekler, daha doğrusu yalanlar. Dışarıdan görünenin her zaman doğru olmadığı. 


Olayların içinde kendi düşüncelerinizden, davranışlarınızdan, hayatınızdan bir parça buluyorsunuz. 


Hayatınız benzemese de, öyle bir yer geliyor ki, içinizde bir yere dokunuyor. Ben bu hissi biliyorum diyorsunuz.


Dizinin yönetmeni, Jared Leto'nun Oscar aldığı ve Matthew McConaughey ile oynadığı Dallas Buyers Club'ı yöneten isim. 


Özellikle şu şarap içip sohbet ettikleri mekan o kadar huzurluydu ki, bu sahneyi izlerken dönüp bir de o anki halime baktım, balkon köşesine tünemişim falan içler acısıydı...


En sevdiğim karakter Reese Witherspoon'un karakteri ve onun küçük kızı. Kadın çok komik, güçlü, sahiplenici, bir o kadar da yaralı bir karakter. Kızı ise dizinin müziklerini belirliyor. Ne zaman fonda harika bir şarkı çalsa annesi müziği kısmasını söylüyor, böylece aslında onun telefonundan açtığı bir şarkıyı dinlediğimizi fark ediyoruz. Ve çok güzel şarkıları var. Müzik zevki kalp ben. 

Bir de ergen kızı var ki tam dayaklık.


Belki de tek kötü yanı, 1 sezon olması. 7 bölümü var sadece. Ben çok sevdim, daha fazla izlemek isterdim. Nicole Kidman'ın bir açıklamasını okudum, Reese Witherspoon ve Laura Dern ile dizinin yapımcıları olarak bir araya gelip 2. sezon için ne kadar istek olduğunu konuşmuşlar ve üzerinde çalışacaklarmış. Hadi bakalım!


Bu arada Nicole Kidman ve Alexander Skarsgård arasındaki ruh hastası ilişkinin ne kadar ilginç olduğunu göreceksiniz. Bu iki yunan tanrısı gibi insandan nasıl çocuklar çıkar merak ediyorsanız:


Şaşırmadık.

Amman diyeyim spoiler veririm diye bu yazıyı, diziyi bitirmeden yazmak istedim. Kısa zamanda bitecek maalesef. İzlemenizi gerçekten fazlasıyla tavsiye ediyorum. Çok hızlı ilerleyen bir dizi olmadığını belirtmek isterim, fakat bu beni hiç sıkmadı. Gizem içeren şeyleri, meraktan mideme ağrılar girdiği için izlemeyi pek sevmeyen ben, bayıldım bu mini diziye. İzleyen olursa yorum bırakmayı unutmasın çünkü bir süre sadece bu diziden bahsetmek istiyorum! 

Herkese iyi haftalar!





Buse

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.